Thursday, September 17, 2009

"utk followers2 tersayang"

wahh da lama x hupdate ape..
sbb mood berbloging telah tiada
tp smpt gak aku buat kad acah2 manja ni
utk sume followers aku..

dikesempatan ini aku nk ckp
selamat hari raya semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
wlupun raya kali ni kurang meriahnya
sbb hal2 lalu..
tapi ada aku kesah?
hahahaha
ramai lg insan2 lain yg syg aku...
(terperasan sebentar)
ahakz!!

lg 1
aku nk minta maaf banyak2 kat korg
samada secara langsung atau x langsung kan
kot2 la blog aku ni menyentuh perasaan mu
hahahahha
kira 0-0 la ni eh...
buka buku baru lak k..

ok2 aku x sempat ni nk tulis pjg2
itu je la aku nk ckp
dan 1 lg nk pesan......
Take Care ya nk balik kg ni
Jgn Pandu Laju2 iGt orG Tersayang ya...

lagi 1 psn akhir...
BUAT BAIK DIBALAS BAIK
BUAT JAHAT DIBALAS JAHAT OKKKKKKKKKKKKKKK

bye2...

Kalau kamu2 tu rajin.. boleh copykan masuk kt blog kamu ya..
buat collection kad2 raya..





4 comments:

[ N ] sham said...

Selamat Hari Raya
maaf zahir n batin k
namo emo2 lg k
t singgah la blog sy plak
da ucapan raye gk n drop ur comment there.10Q

ezy said...

selamat hari raya n maaf zahir batin jugak!!weeeeeeeeeee....

Syima Syaz said...

selamat hari raya ziha...
aku pun dah kurang mood nak berblog atas sebab2 masalah yang aku carik sendiri...hehehehe

[ N ] ZuLaiNa said...

selamat hari raya juga...
p/s : jgn lupe amik kad raya kat belog zue okeyh~
^_^