Wednesday, January 27, 2010

Muffin utk dijual!!

oh muffin ni bkn aku buat..
aku tolong kawan aku promotekan muffin beliau...

muffin ni ada 2 flavour,

CHOCOLATE
VANILLA

dibawah adalah sampel2 vanilla
yg sedapnya dalam dia ada carrot + kismis!!
yg ni paling aku suka..
nak2 lg minum gn tea panas..
perghhhh .. sedapnya...

korang sume kalau nk tempah kat beliau,
boleh contact aku by email
azieha_210986@yahoo.com
btau bape pcs korang nak and date bila korg nak NGAP!!
hehehehe

harga pun bergantung pada kuantiti...
email aku gak klu nk tya harga..
kalau nk tukar packaging pun BOLEH!!
nak design2 nama ke, kotak ke..
BOLEH aje!!






sesuai utk door gift atau wedding..
sbb ada pakej sekali packaging...
design aku bleh tlg designkan..
atau ikut selera masing2...

ok??

4 comments:

++eden|essey++ said...

nnti besday alya ke 3 ngan cukur jambul adek dier bleh oder...cam besh jek..coz ade carot...

luvlyziha said...

akak jaja : boleh2.. sila2... nanti email la saya.. no akak da terhilang.. hehehe

kydie said...

ko jual muffin dah ke?

luvlyziha said...

kydie : aah tp bkn aku buat.. aku promote kan.. hehehe