Wednesday, June 17, 2009

"nk putih"

di waktu aku dilanda kebosanan
ada regular customer ni baut flyers kt kwn aku..
sambil2 tu dia promote la produk dia..



last2 aku terbeli lak kan...
mcm biasa i mudah tergoda u..
sabun ni bleh mghaluskn n memutihkan kulit
sbb nnt sabun ni buang sel2 mati kat kulit aku ni
(kata dia lah)
saya mmg nk putih.... hik hik hik...
xnk itam berdengung ni..

ala xde la nk caya sgt produk ni.. setahu aku ni suma siko lebih..
cuma sian lak kn akk tu cita pjg2 aku xnk beli..
xpe la tlg melayu..
dari melayu yg buat multilevel tu lg x bleh blah!

6 comments:

finfin said...

berapa 1 tu.. aku nak! kedai ko ada buat kad tak?

John Iverson said...

Bertambah putih la haha

[ N ] SHAM said...

adoi kanke da ok kulit awk tuh
mcn2 la
lalala~~

Fadhlah said...

huhuhuhu

Syima Syaz said...

brp 1?cume jela dulu...

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

huhuu...cumel nye pic klape tu...hiks....;p