Saturday, June 20, 2009

"pedih"

x tahu dimana silapnya..
apa silapnya..


sy x pnh minta blsn ats suma kebaikn
cuma sedikit rasa menghargai
bukan rasa dilukai..
bkn saya mendengki

mgkin terlalu baik.. smpi disakiti

npe manusia mudah lupa..
npe manusia menyakiti sesama manusia..

adakh krn sy terlalu byk kekurangan
smpi saya ditinggalkan..

nape yg kaya diagungkan
nape yg cantik dihormati
sedangkan saya yg buruk hodoh dilupakan
sedangkn saya terlalu byk berkorban

buat baik dibalas baik?
nanti saya fikirkan T.T





9 comments:

Norhafsham said...

salam...
sedih ler entry neh
ada kne mengena dgn hubungan skunk
tau mslh dgn kengkawan d*,*b

Aimi Liyana said...

fikir fikir kan & selamat beramal :))

Syima Syaz said...

jadi mulai skrg...buat baik berpada2.manusia skrg mmg kejam..
ape2 pun doa byk2...

Unknown said...

putus cinta ke?? huhu

Anonymous said...

What happen dear??
Tabah kan hati yer..
Setiap masalah ada penyelesaian.
If hidup tade prob pon, busan jugak an? :>

Chill, girl!!

FdausAmad said...

Gua datang nk jemput lu mkn kenduri kt blog gua.
Ikut baca doa skali lagi bagus.

Follow terus pun takpa.

Budak budak kt blog gua tu dah tak seimbang,ramai berat ke belah punk.

dah 7 hari gua merantau jemput kenduri..

finfin said...

hows the feeling sayang? macam ni lah aku rasa dulu, yang aku cerita kat kau n diana.. SAKIT bukan?

ermm.. jangan sedih2 ok..

jangan terlalu merendah diri. allah ciptakan manusia sama. cuma kite ni saje yg rasa kita ni rendah & diketepikan..

Sharif John said...

Lumrah kehidupan sis... Tp jgn risau... Yg ats akn kebawah jgk n yg kebawah akn naik ke ats... Keep moving forward

++eden|essey++ said...

dek..pesal entry ni lain mcm jek..putus chenta ker...jgn sedih2 k..pe2 hal citer ngan akak...oit dek..ingat kumbang bkn sekor....hihii..happy go lucky k..