Saturday, July 11, 2009

"Ou>ikea>ikano>Curve"




@ laksa shack
@ Bonita

@ forever 21
@ jusco



@ curve









@ ulu yam
~balik~

11 comments:

CikChelsea said...

u,
laksa 'shake' ke laksa 'shack'?

i pernah kena tegur 2x okeh bila wat entry psl laksa shack, salah eja punya psl..hahahahaa...

confirm akan ingat sampai tua =p

John Iverson said...

Gamba lawa... banyak gile gamba makan... sedap je nmpk... sangat lapar...

Fadhlah said...

laksa tu tak sedap...makan sekali ari tu..sampai ke rumah dugal nya...hehehe.
dah cantik dah tu gambarnya...no12-14.ro3 topat..bokeh tu keraskan lagik

lyana said...

weh..bpe hengget cincin yg dian pki kaler purple tu weh?

noor afzan said...

suke gak gi ou..ikano..ikea..cineleisure..dan the curve...

Aimi Liyana said...

hahahha, kak dian saja la model akak kan :ppp

luvlyziha said...

cik chelsea : aah la akn cane bleh salah eja..

john : ahhahah sedap bila nak datg ou..

fadhlah : baik cikgu..x fhm pula apa tu bokeh??

noor afzan : heheheh ou, curve, ikea, ikano ada segala2nya..

aimi : aah ni la model akk.. kitorg da sign agreement da utk photoshoot seumur hidup wakakakka

luvlyziha said...

yana : ha x pasti lak bape.. sbb masa tu dian jadi model je kat bonita.. tp aku rasa murah sbb tgh ada sale..

Fadhlah said...

bokeh tu...gambar kita fokus tu clear..cun,gambar belah belakang tu blur...selalunya org akan guna lens 50mm 1.8f-2.8f ..lagi kecik mm lagi cantik..sebab blur dia tu akan jadi bulat2 atau segi2..cam tu la lebih kurang..
dlm nota dslr padlah tu ada penerangan diaaa(kat link merah tu)

eD love photographY said...

cantik la gambar2 dalam nie..
suke2..hehe

LuVidA^^ said...

amboi berjalan sakan..
santek pix2..
;D
mknan pon nmpk cedapp..huuuu~~