Wednesday, August 19, 2009

"grrrr"

hahahahahahahhah
jgn kata iras2 kris dayanti
nenek kris dayanti pon ko xde iras wehhhhhhhhhhh

ko da perampas!!
perampas jahanam!!!

tp xpe..
aku tau aku berganda2 bagus dr ko nih!!!

ko igt ye pmpn perampas!!
ko x kn bahagia atas sengsara org lain...

p/s : pd perampas2 sekalian..
korang igt eh, mcmna senangnya korang dapat...
mcm tu gak senang nye korang kehilangan tau?

aku bukan x bleh terima kenyataan...
tapi aku pon manusia biasa yang ada perasaan
sakit hati, sedih, geram...
cuma kalau perampas tu sedar diri...
yang dia dah sakitkan aku...
dia x terjerit2 cakap aku pompuan jalang...
aku boleh terima la weyh...
ni sekarang bukn cita aku terhegeh2 ke hape...
ni cite ko cabar aku yg da lama sgt bersabar gn ko ni tau x?



6 comments:

John Iverson said...

Setiap perbuatan x elok ada pembalasannay... sabar ya sis...

mizzsyaidris said...

saya penah di label sbg perampas bf org.seyesly..sy hanya kwn ngan org tu.tp perasaan tibe2 berubah mjadi sayang.
kadang2 perasaan sukar dijelaskn.
tp betol kata anda.sekiranya kita merampas hak org..tk mustahil mende gitu akan jadi kepada kita blk..
sy n org tu kini da tiada ape2..dan sy bahagia ngan bf sy skang..
semoga anda bersabar..
tuhan menemukan kita pada org yg salah dahulu untuk kita merasakan pengalaman seperti itu dan tuhan akan mjanjikan yg lebeh dan terbaek dr sebelum itu..percayalah..

[ N ] sham said...

sy bkn perampas, tp sy meramapas.
camne tu?

Syima Syaz said...

mmg la...tunggu je lah 2,3 bln.kalau tak pun, kau akan jmp lagi 8x ganda better dari yg dia rampas tuh

Aimi Liyana said...

aah akak :)

easy come easy go..

Ro Zhaf Zeck said...

woo..
sabo2..
be cool.huhu
aku lak yg cuak nih..