Monday, August 17, 2009

"kris dayanti?"



rasa2nya... hari2 aku yang mendatang ni
macam nak cerah balik dah..
maklumlah kan sebelum ni kelam je...

disini ye...
aku ingin sangat2 lah berterima kasih pada kawan2 yang
ada masa aku memerlukan seseorang untuk mendengar.. membantu.. melihat..
aku rasa aku masih boleh berfikir waras pon pasal korang la..
kalau x.. aku rasa pompuan jalang tu da lama kene bunuh gn aku
wakakkaka
MyEm0.Com

ok tak pe la... benda lepas biar la lepas..
ni suma pengajaran yang menjadi pengalaman la..

aku tau.. apa yang aku terima sekarang ni..
org tu akan terima lebih teruk dari aku..
esok pompuan tu jatuh pula...
aku yg gelakkn dia terbahak2
sambil pijak2 perut dia!!!!

ok..ok.. kawal emosi..
x guna aku bahan dia dlm blog ni
sbb pmpn tu terlalu kuno ok..
nk on9 pon x tau
hahahahha
terlalu sedih utk beliau...

sbb tu la aku sekarang ni
x rasa rugi sesen pong!!!!
kalau pmpn tu better dr aku..
aku ngaku kalah lg..
tp tolong lah wei..
pmpn tu nothing!! zero!!!
haiyh...
MyEm0.Com
kahkahaakahkakakka
siap mengaku muka dia mcm kris dayanti?
apa jadahnya lah...
aku igt dia ni matang..
sampai aku bleh dtinggalkn
tp bab muka mcm kris dayanti aku seram lah pulak kan...

aku masih terngiang2 suara pmpn lakhnat ni bila ckp muka dia ala2 kris dayanti...
hahahahahahahahaha
dari aku emo.. terus aku rasa pmpn ni elok jadi bahan lawak...
wakakakakakaka

ok...
aku nk sambung gelak..
pape hal pon
life must go on..

jumpa next entry la ho..
entry yg lebih bernyawa...














6 comments:

John Iverson said...

Whoa... betul2 marah ni... sabar ya... jgn diikutkan perasaan... sori sbb lama x jenguk

++eden|essey++ said...

dek....kuatkn semangat...think positif k...mungkin ade hikmahnya....life must go on..tuh akak setuju ayat ko...

ezy said...

harap lebih tabah..sentiase updated blog lg k??

Syima Syaz said...

ookkk good zieha...!!!thumbs up!

luvlyziha said...

tq2... pada kamu sume...

Aimi Liyana said...

kris dayanti cantik ke.?

pd kita kris dayanti xcantik, muka dia mcm pelik je, mcm kedut kedut ada, mcm pakei botox pun ade..

perempuan tu pakai botox kuttt..