Monday, August 31, 2009

If You're Not The One oleh Daniel Bedingfield

If You're Not The One oleh Daniel Bedingfield


If you're not the one then why does my soul feel glad today?
If you're not the one then why does my hand fit yours this way?
If you are not mine then why does your heart return my call?
If you are not mine would I have the strength to stand at all

I never know what the future brings
But I know you are here with me now
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with

I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?

If I don't need you then why am I crying on my bed?
If I don't need you then why does your name resound in my head?
If you're not for me then why does this distance maim my life?
If you're not for me then why do I dream of you as my wife?

I don't know why you're so far away
But I know that this much is true
We'll make it through
And I hope you are the one I share my life with
And I wish that you could be the one I die with
And I'm praying you're the one I build my home with
I hope I love you all my life

I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms?

'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
'Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side

I don't want to run away but I can't take it, I don't understand
If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?
Is there any way that I can stay in your arms...?

Saturday, August 29, 2009

"budus"

sila klik
.
.
.
.
kesian fasha


muahahahaha
ada sesiapa minat fasha sondol?

Monday, August 24, 2009

Wednesday, August 19, 2009

"grrrr"

hahahahahahahhah
jgn kata iras2 kris dayanti
nenek kris dayanti pon ko xde iras wehhhhhhhhhhh

ko da perampas!!
perampas jahanam!!!

tp xpe..
aku tau aku berganda2 bagus dr ko nih!!!

ko igt ye pmpn perampas!!
ko x kn bahagia atas sengsara org lain...

p/s : pd perampas2 sekalian..
korang igt eh, mcmna senangnya korang dapat...
mcm tu gak senang nye korang kehilangan tau?

aku bukan x bleh terima kenyataan...
tapi aku pon manusia biasa yang ada perasaan
sakit hati, sedih, geram...
cuma kalau perampas tu sedar diri...
yang dia dah sakitkan aku...
dia x terjerit2 cakap aku pompuan jalang...
aku boleh terima la weyh...
ni sekarang bukn cita aku terhegeh2 ke hape...
ni cite ko cabar aku yg da lama sgt bersabar gn ko ni tau x?



Monday, August 17, 2009

"kris dayanti?"



rasa2nya... hari2 aku yang mendatang ni
macam nak cerah balik dah..
maklumlah kan sebelum ni kelam je...

disini ye...
aku ingin sangat2 lah berterima kasih pada kawan2 yang
ada masa aku memerlukan seseorang untuk mendengar.. membantu.. melihat..
aku rasa aku masih boleh berfikir waras pon pasal korang la..
kalau x.. aku rasa pompuan jalang tu da lama kene bunuh gn aku
wakakkaka
MyEm0.Com

ok tak pe la... benda lepas biar la lepas..
ni suma pengajaran yang menjadi pengalaman la..

aku tau.. apa yang aku terima sekarang ni..
org tu akan terima lebih teruk dari aku..
esok pompuan tu jatuh pula...
aku yg gelakkn dia terbahak2
sambil pijak2 perut dia!!!!

ok..ok.. kawal emosi..
x guna aku bahan dia dlm blog ni
sbb pmpn tu terlalu kuno ok..
nk on9 pon x tau
hahahahha
terlalu sedih utk beliau...

sbb tu la aku sekarang ni
x rasa rugi sesen pong!!!!
kalau pmpn tu better dr aku..
aku ngaku kalah lg..
tp tolong lah wei..
pmpn tu nothing!! zero!!!
haiyh...
MyEm0.Com
kahkahaakahkakakka
siap mengaku muka dia mcm kris dayanti?
apa jadahnya lah...
aku igt dia ni matang..
sampai aku bleh dtinggalkn
tp bab muka mcm kris dayanti aku seram lah pulak kan...

aku masih terngiang2 suara pmpn lakhnat ni bila ckp muka dia ala2 kris dayanti...
hahahahahahahahaha
dari aku emo.. terus aku rasa pmpn ni elok jadi bahan lawak...
wakakakakakaka

ok...
aku nk sambung gelak..
pape hal pon
life must go on..

jumpa next entry la ho..
entry yg lebih bernyawa...














Monday, August 10, 2009

"........."

amatlah perit dan sakit ketika ini..
hanya tuhan je yang tahu...
aku kehilangan org yg aku syg dalam sekelip mata..
disebabkan kealpaan aku sendiri..

tapi mungkin ini suma dah ditakdirkan
dan adalah pengajaran bagi aku..
supaya lebih matang dalam apa juga tindakan..
mungkin kalau apa yang terjadi kat aku ni..
tak pernah terjadi..
sampai bila2 aku lupa untuk menghargai..

tapi aku kesal aku x pernah diberi peluang..
untuk membaiki diri ini...

dan aku harap dia bahagia dengn pilihan dia..
aku tahu kalau aku sayang dia aku kene lepaskan dia..
biarlah aku sakit tapi dia bahagia..

tapi aku masih tak dapat terima semua ni berubah dalam sekelip mata..
apa yang kami harapkan dan rancang semuanya dah menjadi mimpi..
mimpi yang lepas.. dan hanyalah sekadar mimpi..

takdir yang menetukan segala2nya..
ini semua soal jodoh dan maut..
apa yang aku boleh buat..
hanyalah berdoa utk kebahagiaan dirinya..

mungkin ada kat sini tengah gelakkan aku
sbb nasib aku x sebahagia korang
tapi aku bahagia utk dia..
aku berkorban untuk dia..

mungkin satu hari nanti aku diberi peluang
untuk lelaki yang lebih baik..
setiap manusia dah ditentukan jalan hidupnya..
kene lah redha..

dan pada kawan2 ku yang tersayang..
ingatlah jangan kata kita bahagia hari ni
kita selama2nya bahagia..
dan janganlah meminta2 apa yang terbaik..
sbb apa yang jadi dan apa yg kita dapat itulah yg terbaik...

dan hargailah apa yang korang ada..




Thursday, August 6, 2009

"T.T"

x sangka
kebahagiaan semalam hilang dalam sekelip mata..
siapa sangka kan..

aku x salahkn sape2..
dan bukan hak aku nak salahkn takdir..
mungkin ada silap aku yg aku x pernah perasan..
sampai makan diri aku sendiri..
walaupun kita dah buat yang terbaik
x semetinya ia sempurna pada orang lain..





Tuesday, August 4, 2009