Wednesday, May 13, 2009

Ditag oleh mummy finfin

jenama handphone anda? Dan sila googlekan imej handphone.


Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?

sama la gn fini dah 5 bulan..

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut.

korg x caya eh? wallpaper gmba aku sdiri?

caya la.. sbnrnya aku pon x tau npe la aku ltk gmba sdiri.. sbnrnya aku x penah kisah pon nset aku wallpaper apa.. :D

berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?

134..

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf M. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?

4 je? hahahaha

Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu? Kenapa?

sape ye? nth aku pon x minat artis2 nih..

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?

17 hnpne.. :)

aku mmg seorg yg boros!!

hnphne skang pling lama..


Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
celcom.. value 50 sbb aku kol sape2 pun digi ke, maxs ke, ttp 15 sen per min.

Soalan terakhir.. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?

xde plak syg2..

suma pki nama je..


org yg nak ditag:

  • sham
  • fadhlah
  • aimi

ok cukup..


ok fin da jawab hahahaha

nnt update lg ye..

2 comments:

Fadhlah said...

baru semalam nampak TAG nie kat sorang pollower tu...tap takder nama..last2..kena jugak..hehehe.bye the way,thanks a lot!

Che [ ani ] said...

sy da wat tag neh..10Q