Thursday, May 14, 2009

"tag by padhlah"

. State the date you have declared with your 1st couple
--♥ x penting ini suma..


2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
--♥ perlu ke? xkuasa aku.. banyak lg keje lain..



3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
--♥ xpenah plak nk rindu2!!

tp klu aku jumpa, mmg sedap la aku sepak pala dia!!

4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
--♥ 99%!! 1% lg utk bekalan masa hadapan

6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk
--♥ boleh la..

7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
--♥ hahaha mmgg berani mati la tu! try test tgk...



8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
--♥ aku x amik tau pon..


9. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
--♥call la.. xkn nk berkira klu dia xbkira gn aku..



10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
--♥ hahaha ni lg stu hal, jawapan ttp sama, tu mmg berani mati.. pantang tok nenek moyang sedara aku eh..klu nk call2 ngadu nasib ke hapa ke gn ex dia tuh bleh g jahanam la sama2..

wahhh utang2 tag suma da langsai!!


saya nak tag:

xde sapo2!!!

ha lega korg ye?

No comments: