Sunday, March 22, 2009

"Danau"

lepas g CW.. aku balik.. lps balik.. aku g mkn gn ezan plak.. mkn nasi lemak kat Selayang Jaya.. Lepas makan.... dgn berbekalkan kerajinan aku ni.. aku telah melangkah jauh nun ke danau.. wahhhhh
da g CW bli baju kan.. kn.. aku telah dipelawa utk ke danau pula.. best2.. dapat baju lg.. wlu elaun sudah abish..


hah malam tu mmg rmai n sesak.. parking bapk punya susah.. mgkin sbb cuti sekolah kan? dan byk jua ye bdk2 sekolah berkarok mlm tu.. ish2..

rambang mata.. sume2 nak..


leps da beli2 kan.. kan... aku balik... odw balik aku nmpk ni.. kdi motor tbakar.. mgkin khianat ni.. aku bkn nk cite kdi motor yg bernama Titanic ni terbakar.. aku nk cite psl sebelh kdi titanic ni...
sblh kdi ni.. kdi umpan.. aku selalu bli umpan2 yg berkenaan utk memancing.. aku suka gak g kdi melawat hamster2 diorg... cute mute.. tapi sayang sbb turut terbakar.. alallala sian... nth2 hmster2 tu da kne panggang!!! ayark!! siannya... jadi makan masa la gak kdi umpan ni nk bukak balik... haiyh... sian la lu Dr Apek.. (dr sbb dia tau suma penyakit binatang walau xde klinik sendiri)

Ni la yg aku beli... ha... dersss gn t-shirtr cute mute ni upin gn ipin.. dress ni nk pki masa Cukur Jambul anak buah Dian.. kitorg akn berdresses ari tu.. sempat beli ni je.. sbb ujan... berlari2an aku menyelamatkan kamera... ngehe..

No comments: