Sunday, March 15, 2009

"Lemau"

Thanks!!!!!!!!!!!!! pada yg perihatin pada diri ku ini..
yg tggl komen, yg shout2.. tq2!!!
saya terharu!!!



Ye aku da lemau.... baru baik demam, nk kne smbung suma keje2 tegendala... Aku punya tesis ni ha nth berabad kot nak peram.. mentang2 markah da dapt.. cuma nk atr ori copy je... jadi aku dgn sewenang2nya mhuahawawa... memerap ini tesis..

adoi... 2 minggu aku demam.. mcm da gelap dunia ni.. tu nsib baik aku x sakit teruk lagi... erk.. minta simpang ok.. gamba lagi x edit2.... nsib baik org tu memahami yg saya denggi.. hwahwa.. nk kne kumpul tenaga ni.. walaupun kepala miong2..

ni la rupa tesis aku yg byk lg nk kne edit.. aku nyampah!!!

oh2... semntara aku mencuci mata... ye la da bebulu mata ni ha menaip... aku smpt shoot gmba spongebob kesepian ini... cute kan?

No comments: