Tuesday, March 24, 2009

"ten teng teng"

malam td aku g cuci gmba setelah bermggu ku perapkan dlm laptop ku.. ari tu aku msuk wad, lps kuar wad dmm balik, lps dmm blik lptop rosk plak.. mmg mcm2 hal.. nth org ni pun da bebulu tggu gmba dia.. ohoho.. esok aku atr la kat dia.. tggu ye kak n..

oh2 masa aku balik td ada
kemalangan meragut nyawa.. dekat dpn Komuter Sg Buloh..
tu la akibatnya melintas x guna jejantas.. klu aku la, aku pon lggr je sape2 yg lintas x guna jejantas.. sedgkn jejantas ats kpala je.. biau tecabot kaki eh.. pdn muko!!
yg aku ralatnya.. bleh ke masa aku kuar td aku x bwk kamera? adudududu.. klu x aku bleh selit gmba org mati tu.. sbb msa aku smpi org tu x tutup lg.. aku rasa mat banggla.. sbb dia pki kemeja petak2 hehehe.. (memandai je aku ni)

jadi dibawah sedikit gmba yg telah diedit..

korg pngh tgk madah berhelah tu? ahaha aku curi.. sbb aku xde idea da nk tulis apa...

uplod skit je.. sbb aku malas.. hoho jangkit gn ika ni penyakit M..

2 comments:

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

hohoooo....manyak sweet itu pic...nice~!..ahaks....

bakrihafizhisham said...

eh camera sama!
lens pun sama!
sdap kan 40d
:D