Saturday, March 28, 2009

"Earth Hour"


Momot beberapa minit b4 begelap..




Dan.... masa begelap tu.. korg nmpk yg aku bulatkan? renung2kan.. aku tgk mcm rupa pmpn .. x tau la korg tgk rupa apa.. tp lepas tu aku teerus diam, duduk sebelah mak aku x bekata2.. x main kamera dah.. sampai la abah gn adik aku balik, terus dgn segeranya aku ajak abah aku kuar g pasar.. gambar blur sbb aku pki lense potrait


masa aku balik da pkul 10.. hohoho da lps waktu begelap..
kat psr aku beli ni..
cute x? cute kan? ini bakul, RM22 je..
itu je.. Tq..

4 comments:

aimi liyana said...

ishh akak ni, kte tgh online sambil bergelap terus bukak lampu..

adoii, takut nya..
xfokus pun, xnak nti xbole tidurr..

lyana said...

aku nampak ada mata,ada mulut n ada hidung..

babe, sumpah scary gile sbb mmg muke je ada tade anggota bdn yg lain..

hurm..aku dh strt takot ni T.T

afini said...

eeee... serammmmmmmmmmmm

Rui said...

ha ha, hantu ke tu? ntah2 momot je kot di sebalik kain putih, he he