Monday, March 16, 2009

"Dian"

ok.. ni laptop aku tetiba buat hal... putih melengang je nth pehal.. elok aku edit gambo.. tup2.. jd cmni plak.. alang2 tu aku msj2 dian ok..

pastu nak jd malangnya la aku hari ni.. diana buat lawak gn aku.. tiba2 msj2 kerek gn aku kan.. x nak kuar gn aku la... penat la kuar gn aku.. da kira mcm nk ptus sahabat nih!!
mcm #(*&@&*@&)!*)(! sabar je la aku diana!!
aku kol2 x agkat nih.. msj2 x reply..
terus aku start kete aku g umah dia!!
tp sempat la kan aku sggh S.Recipe..
konon nk bwk buah tgn la ni utk diana..
kot2 dia majuk nth pe hal..
aku dtg ko bleh sengih2 eh diana?
rupanya dia kenekan aku..
ko tguu dian!!
jadi x semena2 aku lepak umah dian la td..
da lama kan x jumpa dia da 2 mggu lebih..
dari aku masuk wad tu..
pastu da lama x gosip2..
ni da lebey.. aku demam aku lawat ko eh diana..
pape pun dian mmg best!!













Ni la diana... ko x abis2 kan.. da la kne kan panggilan hangit dulu kat aku smpi menangis aku..
ni konon ptus sahabat...
jaga ko dian!!

No comments: