Friday, April 3, 2009

"Lemlempangpong"


ahak aku gedik.. ari ni g teman ezan interview...
kat kolej ****
ni pose tgh tggu dia la ni smpt kan kan begaya..
aku teman je sbb aku malas nk isi borg kat situ..
asyik isi borg je aku pun muntah..
ya ampun lg pun kolej ****** tu tolong lah..
dgn daun2 kering pun x tersapu..
ini kan facilities mak aih sedih aku tgk

MyEm0.com

itu pun ada gak ati

nk antar2 surat tawaran kt org smbung study situ?...
da la gaji rm700 je?
weh klu jln kaki bleh la..
ni minyak pki apa? air liur?
mcm tu international yg dibangga2kan oleh penginterview tuh?
da la muka kerekerok
nasib baik bkn aku yg intw td..
klu x mau yg tukang itw tu aku pangggg

MyEm0.com

oh2 dikesempatan ini ingin ku berterimakasih pada yg menjawab tag.. syg sume2.. dan pada mummy fini.. jaga ko!! aku culik anak ko!! sbb ko jwb tag x menepati piawaian..

MyEm0.com





napa skang byk pkataan aku yg suka ati aku je nak reka2 ni?
aku emo!!


1 comment:

afini said...

wakakakaka....

tag lah lagi.. suka suka..

gambar ko mmg gedik.. takyah ckp pun.. haha