Wednesday, April 1, 2009

"tagueholahola"

Oleh nisaquanis


Adakah anda suka blogging? Kenapa?

  • suka... suka sbb ternanti2 org komen.. sekali komen sekali sayang (??,)


Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)

  • Fini, ika, nuli, wana, aimi.. & sume2 followers aku..


Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan Siapakah org itu?

Nak...... tapi ada ke org yg nak menyayangi ku sepenuh hatinya..


Taken or single? Mana lebih bagus?
Taken la..


Pernah tak cinta anda tidak di balas?

  • x penah kot.. erm jap2 pk.. think!!! ha xde2..


Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

  • Yg bolehhhhh tahan gn aku.. kuang3.. kan2? dian?
  • yg rajin cari duit.. no money no honey ok?

  • Yg bleh2 tahn gn mak aku (penting ni)
  • yg bleh give n give never take.. hehehe (popoyoyo)

  • yg bleh buat handmade utk aku? i wish..

  • yg manja2, sweet2, sbb jenis ni bkn panas baran.. sbb aku da pns baran.. klu dua2 pns baran? aku pangggg pala dia, dia panggggggggg pala aku... parah2..


Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

24 thn (ni paling awal.. )

Nak berapa anak?

  • 2 ok jua..

Lucky person yg anda ingin tag :

Fini, ika, aimi, wana (aku rasa mcm dia dah buat ) diana, Hafsham, nuli, rui, mistaken identity. Ha pd yg telah di tag sila buat dn inform pd sy sekiranya anda telah buat.. dan sila lah merajinkan diri anda kerana sekali anda menjawab tag saya, saya rasa sy amat2 lah
disayangi cewahhh!!


No comments: