Friday, April 3, 2009

"Menjawab Tag Wana"

apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu?
nama blog saya Noraziha Muhammad Azizuddin.. sbb?saya nak org sng kenal blog saya boleh?..

apakah nama link anda dan kenapa dan kenapa anda memilih nama itu?
www.lovelyzieha.blogspot.com sbb x terpikir nama lain masa tu dan penat sbb kne reject je..

apakah method penulisan dalam blog anda?
apa yg saya buat 1 hari sy suka cite dlm blog..

pernah terasa nak hapuskan blog?
blom lagi... sbb saya begitu senag dan sayang gn blog saya..

apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini...
Wana
:
  • dia bapak ar rajin update blog..
  • blog dia rock sbb? korg baca sdiri korg tau..
  • blog dia meriah.. sekali post msti ada komen.. sbb? sbb dia rock

senaraikan 5 org yang akan anda tag
fini
hafsham
ika
Liyana (AWTR)
.:Nisa:.

No comments: