Friday, April 17, 2009

keje @ jeke?


ari ini.. ini ari.. saya.. xkeje
MyEm0.Com

sbb masa aku drive td..
tetiba je terserong gitu..
lg pun aku nk kne bayar saman parking Mbsa secpt mugkin..
jadi bila lg nak byr kan..



opps.. tergila kuasa..
nk juga masuk dlm ini gambar..

pergh.. aku kne saman RM110..
wahaha bleh bayr bill aku!!!
k.asam btol..
da la kolej aku tu
xde parking..
amik kesempatan plak!!
MyEm0.Com
hambik ko mamat MBSA yg samn aku tuh!!



singgah sebentar..
da kata aku ponteng kje kan..
byk la masa aku..
MyEm0.Com








byk woo cple2 kat sini..
dtg jais sia2 ja..



mgkin masa tsunami tu, perahu ni naik atas darat...
acah je.. wahaha.. mmg dia ada ats darat ni..


stadium shah alam..
yo'yo' oooo

sekian..

9 comments:

afini said...

ko tak keje, bos ko tak marah?

Che [ ani ] said...

oooo xg kje ea?
g date la tu lps byr smn la tu.
kan.kan.kan

luvlyziha said...

afini : x kot.. aku malas nk kol bos aku.. esk je la aku btau dia.. aku sakit.. hwahhwhwa

sham : mana ada..

afini said...

sengal! hampeh kawan aku sorang nie!

Fadhlah said...

dah mmg tahap cian dah nie....mintak la diskaun..jumpa bahagian kewangan..silap bayo sepuloh inggit ajer

luvlyziha said...

Fini : ala fin hari ni je.. btol..

fadhlah: ha? 10!!!!!! ni nk mkn mamt kt kaunter td nih..

afini said...

ko bukan betol. tgk2 esok lusa punya entry , ko gi interview keje tmpt lain laks... hahahahaha

Che [ ani ] said...

tol ti fini, aku sokong ko. Minah ni bkn tol sgt, kang tgk2 da kje tmpt laen...wawawa

luvlyziha said...

afini gn sham : weh2.. dont2 sabotaj la kawan..
wahahha.. ye saya akn bertahan!!! utk 2-3 hari lg!! ahakz..