Monday, April 13, 2009

"Tag dari effa"

Tq effa krn mengetag..

Apakah benda paling penting dalam hidup kamu?

oohoho.. banyak ni.. nset, duit, kete, mak abah, diana & ......

Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
oh.. xde duit sendiri lg.. selalunya pki elaun duduk umah.. wahh duk umah pun dpt elaun..

Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
kat tepi pantai.. time sunset.. wah...

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
4ever n ever n ever lah?

Adakah kamu dilamun cinta?
tara la cinta2 lamun2 lagi..

Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
chicken rice shop giant batu caves

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
ayark da lama x beli buku rasanya..

Apakah nama penuh kamu?
Noraziha Muhammad Azizuddin

Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
Abah..

Namakan seseorang yang kamu ingin berjumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
aku nak jumpa fasha sandha nak cakp gn dia "fasha tlg belakon next time jgn gedik ok?" sekali cukup la klu aku dpt jumpa dia..

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
yes!!! cewah.. btol korang cayalah.. siap basuh dgn tgn lg ok..

Org yg kamu nk tag ???
  • afini
  • hafsham
  • aimi
  • ika
  • kak jaja
  • fadhlah
  • mr shari
  • angah



5 comments:

++eden|essey++ said...

akak try buat k....btw..thanks zeha

ezy said...

aiyoyoo, jgn r majok zeha...masih ingat lagi sama aku??hehehheee..bgus2...
bkn pe, kte leh bce blog ko pun. ape2 leh contact gune blog ni.si ezan tu da lost contact langsung..nengok lak gmbar die de dlm blog ni.tu yg terus tnye no.phone die tu..nnt kim salam kt die,k??

Fadhlah said...

dah siap..tq mengeteg

luvlyziha said...

eden esey : buat akak.. jgn x buat..

ezy : majuk gak.. ohohoo

fadhlah tq.. krn menyumbang masa anda utk jwb tag tau.

Aimi Liyana said...

ok akan dibuat tgh ada masa :)