Tuesday, April 14, 2009

"The Mall"

ri ni sya noraziha telah melaporkn diri di tempat keje baru
dan dgn semangat baru bahawa saya xkan benti lg keje..
keje apa ye kawn2? ye btol graphic designer..
kat the Mall..

MyEm0.Com


ni odw nk g komuter sg buloh..

ni masa nk balik.. wahahwha sempat aku mkn nuget mcd kat the mall
(masa ni tgh mengenang nasib.. membuat perhitungan esok nk dth ke x..)
gamba masa kje xde.. sbb? aku popoyoyoy pekerja contoh..
x main nset time keje..
MyEm0.Com

pastu dr the mall aku trus g sogo..
tggu diana kat sogo..
nak blik gn dia.


dan ini keadaan kami dlm tren.. waaaaa pening aku..
muka da selebet
da la naik trun tangga x abis tcungap lagi..
haiyh dlm tren mak aihhhhhhhhhhhhh
byk pelancong..
(indon2, nege2.. Dll)
pening2.. x dpt duduk lg..
MyEm0.Com
klu esk aku nk g kje pun..
aku drive la nampknya..



























7 comments:

afini said...

a ah kan.. negara kita dah tak selamat..

*pengsan sekejap*

zzzzzzzzzzzz

afini said...

dengan ini aku berdoa agar kamu tiak berhenti kerja.. hahahahaha

luvlyziha said...

afini : aku pun xnk benti keje..
tp mengenangkan aku malassss nk naik tren..
mals nk berkongsi dgn pelancong2 tuh..
mals nak jaln jauh2 g komuter..
malas nk g beli2 tiket..
malassssssss

Fadhlah said...

wak..dah lumrah alam cam tu..klu naik train tu sentiasa nak duduk..apa kata kita buka bisnes ketapi..ble buat gerabak sendiri..huhuhuhu..lagi satu..bhg comment nie..buat pop window ble dak...susah la nak buka tutup page nie..dah la komputer kita nie zaman japar dulu...hehehe
p/s:permintaan dr pengomen setia

luvlyziha said...

fadhlah : oh... bisnes ketapi eh.. ok2 bleh awak atr kertas cadangan utk saya? cewahh

ok.. pmintaan awk dimakbulkan..

++eden|essey++ said...

dek...ko dah dpt keje yea...tahniah akak ucapkan....keje rajin2 okay...

dek..ko jumpa felt murah yea...akak nk lah, tp cume x berkesempatan nk pegi area tuh, kalo ko free ko belikan akak k..kt ou kan...RM 2 jek..murah2..nnti belikan wane pink (harus pink..hihiihi)..pink, putih,merah,hijau,kuning...xpon carikan wane yg terang2 @ colourful...sgt suker okay...

dek..ko keje the mall kan, nnti akak collect kt ctu je lah...sonang xyah ko nak pos2...sian nnti..hihihi..

satu lg bile jahit felt kan nk gune benang ape ek..benang biasa ker @ benang sulam....

thanks yea...akak ko ni byk tanye plak..

RAJA NORAZAH RAJA ISA said...

tahniah...keje elok2 tau...