Sunday, April 26, 2009

tag by mufy mufy comel..

1. anda rasa anda hot?
smestinya tidak.. sbb saya hanya insan yg tiada keistimewaan apa2..

2. upload gambar kegemaran anda.



3. kenapa anda suka gambar ini?
suka sbb kami bertiga.. mcm mini reunion la.. skang suma da buat hal masing2 kan, susah la nk jumpa.. masa ni bday fini, kat umah baru dia..

4. bila kali terakhir anda makan piza?
jumaat lepas (24/04/09)

5. lagu terakhir yang anda dengar.
"selalu mengalah sari Seventeen"

6. apa yang sedang anda buat selain selesaikan tag ini?
basuh baju.. sambil2 tggu spin :)

7. selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
buat masa ni panggil nam aku je la.. x terpk la nama lain..

8. tag lagi 6 orang dengan hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan. sila lakukan kalau tak kena denda mandatori.
  1. fini
  2. ika
  3. sham
  4. fadhlah
  5. nuli
  6. aimi
9. siapa no 1 kepada anda?
ohohohoh geng aku gn diana masa kat sekolah dulu.. ni kuat buli ni..

10. bagaimana pulak dengan no 4?
dia mesti tggl komen kat entry aku..

11. kata sesuatu tentang orang no 5.
dia comey lotey..

12. bagaimana pulak dengan orang no 3
special one for me.. can share everything wit him.. dia layan jew..

13. siapakah orang no 2.
ahahaha sepupu tiri aku boleh...

14. bagi pesanan anda untuk orang no 6.
aimi.. akak mmg suka tag ko!! wajib!

4 comments:

sugarfinfin said...

ko kaki buli... ceh aku lg... 1st! jap lg aku balas!

Fadhlah said...

bila masa la kuar n3 nie...tak perasan...nie mesti tengah2 malm..takper2.gambo tu nak tarok gambo sendirikan?

Fadhlah said...

dah buat dah setelah bersusah payah..

Aimi Liyana said...

hahahahhaha~!

oke xde hal sbb xpenah pun xbuat tag akak :p