Sunday, February 1, 2009

apa2 aje..


sian kete aku.. ternganga ha.. langgar kenari.. melangak punya pasal.. pastu kol dian nangis2 takut.. hwahwa...

ni adik aku yg btungkus lumus ketuk balik, x bleh hantr bengkel.. bengkel tutup rya cina..

ni la hasilnya, even x sama kan dgn yg asal.. asalkan sedap la mata memandan dan x kusutkan pala otak aku..

Hem.. hari Rabu hari tu aku kuar gn dian.. dia cuti raya cina.. b4 tu aku sempt sggh umah sifu nuli ye.. sempt tgk kamera dia.. balik tu aku survey kamera kat curve.. then kuar gn dian g beli2.. tapi masa ni x decide lg nak ke xnk kamera tu.. smpi dian pun pening gn aku... lastly beli gak.. syoknye!!




Ni bb shoes yg aku beli kat nuli.. cute kan? ada keychain gak siap ada loceng ok.. klu korg g umah dia lagi korg tak hengat dia punya koleksi bb shoes dia.. comel2!!!!!! berbagai warna lagi.. aku tunggu edisi untk bb tua shoes ok nuli? semestinya pink...klu ada bg aku dulu tau?

No comments: