Thursday, February 19, 2009

"Semalam"

Semalam hari rabu.. aku dapat sound system myvi shayang... wahhhh syok gila!! selama ni nak x dpt2 smlm dapat juga.. buat kat Kg Melayu Subang (gamba x upload lg next entry) pastu balik amik dian sekali, sian dia keje jauh2.. kt glenmarie.. aku memamhami nk amik tren kt btu 3 cam gampang!! pastu balik tgk upin n ipin lg.. x ckup tau korg tgk sekali.. x tau la kan minat beza2! suka part yg dia nk jatuhkan kulit kayu tu.. rajoo suruh diorg pk masa dpn!! byk lg la part yg best!! pada korg upin gn ipin mmg best!! bangga la sketkn melayu bleh buat katun camgini rupa. biasa lapermulaan mesti x pro lg kan.. pape pun korg mst enjoy punya!! semlm pun aku tgk kat TGV Ou yg rmi org2 dewasa tau. tegelak2 dlm cinema tu!
tu cite semalam.. ari ni dan saat ni aku tgh on9 kat cc abg man a.k.a kdi oren (bdk2 Ptpl igt x...... kdi ni?) semntara aku nk research lg tesis sempt godek blog nih.. dan aku bru servis myvi shayang td hah siap jumpa mammat poyi lg memekak2 cite kete bodo dia tu! ada ke soalan yg bernas sgt dia tya.. servis nk tukar myk itam ke? pastu nape bateri saya kuar bintik2 putih adoi!! abis x tukar myk itam nk tukar kencing ko ke!! haiyh... erk... mamat tu mcm nk kena lempang td gn org perodua tu..

1 comment:

Aimi Liyana said...

U hv been tagged by me:

visit this link, okey: http://lovelyemy.blogspot.com/2009/02/ive-been-tagged-by-nurul-nadhirah.html