Monday, February 9, 2009

"da konpom"


ye da konpom la
kwn aku ni ika rupanya sedara aku..
(susah nak terangkan.. pjg sgt)

nak jd cite,
aku godek2 la blog ika ni kan..
patu dlm blog dia ada cie kedai Mak mentua dia tebakar kat jln TAR

ah pendekkan cite la, aku tgk2 lagi nama kedai mak mntua dia tu
sonia collection?
ha ni bukan kdi makcik aku ke?

mmg xcited ni siap tgh malm2 aku msj ika..
tp dia da tdo..
x sabar tuggu pagi..
siap ika msj aku 2 kali x sabr nak tau apa aku nak tya..

ha hambik ko!!
aku cite dari A-Z
tekejut ika!

tu la kan..
mmg kecik dunia ni..
punya lama la aku kenal ika ni..
ari sek rendah lg..
kat kelas form 3 duk sebelah2 lagi (termasuk fini)
jauh2 ika pegi..
ke new zealand tu ha..
kawin pun kat new zealand..
balik2 la jadi menantu makck aku rupanya..

yg boleh pula aku
x gi keduri sambut mnntu dulu.. (2007)
kalu aku g dulu mau kecoh ika ats pelamin!!!
ha ika bleh la kita melawat sedara nnt bersama2!!







No comments: