Saturday, February 28, 2009

"Tunang"

Hari ni... bapak punya penat... nasib baik diana ada rolong teman aku.. klu x tau la suma aku nak setle mcmana... klam kelibut ok.. Pic byk yg aku shoot tp sempt yg ni je di upload ok..


Masa ni baru smpi.. Kul 10.30 am.. Kem TUDM Subang..
Bermula la keje aku sebgi photogrpher, make up merangkap pengubah hantarn smbilan..
ngeheee.. semuanya berlaku tidak sengaja..

cupcake

Ni antra hantrn aku gubah.. sengal.. tekedek..kedek..

Ye.. saya..

Hantaran ni aku buat.. selekeh dol..

saya lagi?


Snap By diana

diana

Align Center

Hntran dari pihak lelaki



Erk.. gamba org tung harus letakn sikit je..

3 comments:

Nurly Hamid said...

wah, Zeha makin maju laa.. dah jady photographer establish dah ney.. leh laa penuhkan duit poket part time pas neyh.. :p
erk, zeha.. ko leyh jd mak andam gak kew? pakej neyh.. kalau aku ada event, leh tlg makeup kan? heee..

luvlyziha said...

aiyak nuli... ni mcm main pondok2 je...
nsib baik tunag ala adaar je.. klu besar2an?
x kan ku amik ni job..

ha aku tlg make up?
adoi... td pun da gigil2 takut,
kang muka akak tu jadi ct nurhaliza plak..
teng..teng...teng..

muhammad shaufiq said...

percubaan pertame nie lagi bagus arrr...

"depth of field"
ko pn menjadi...

macro shoot pn beres..