Saturday, February 7, 2009

"sambungan"

Isnin hari tu aku g Ariani KL nak beli lagi tudung.. 2 x cukup, nak tmbh lagi wane kelabu.. Disebabkan Ariani depan tempat keje Diana.. aku amik dia balik dan kitorg g the curve.. rasa mcm hari2 nak kuar gn dia.. ceh.. mcm cple plak.. jgn slh anggp ye.. diana ni penawar duka aku tau.. Ezan jgn kecik ati.. ezan pun sma selalu ada di kala suka dan duka.. tp ezan bz keje malam.. o x dpt join la tp kalau tiga2 ni ada mmg happening mcm ari tu kitorg g danau..
Lepas balik dari Kl kitorg singgah Curve.. Awal lagi nak balik.. lagi pun lapar n singgah utk makan dan begambar...
Kitorg singgah makan kat Waroeng Penyet.. Kedai ni special makanan indonesia tau.
ah ha.. kat sini kene tulis oder sendiri ye.. pastu g kaunter oder and bayar terus..
yang kitorang oder :

ayam penyet

bakso penyet
aku minum air milo dinasour ala kalau kat mamak Milo tabur je

ha anak panah merah kat belakang diana tu..ada Jehan Miskin.. tapi x kuasa la kan nk tgkp gmba terang2.. sipi2 sudey..


perasan x korang org yang di bulatkan di belakang aku ini? ye diorg indon kaya.. wah beg LV campak2 je.. sbb kaya sangat? kan diana?

nuli diana mcm sha dia ckp tgkp gamba senget kreatif.. aku pun tegelak masa ni

cute kedai ni.. tp x perasan kdi apa ni.. main tangkap je..
hari tu mmg diana je la model aku kan.. sbb aku masih blaja ye pki canon aku..

No comments: