Sunday, February 22, 2009

"Kolam Keli"

Ahakz... hari ni ahad cuti lagi, malm td aku tdo umah dian, jadi pepagi td (kul 11 da) kitorg g kolam ieki
(abg dian)
g tgk hasil ternakan abg dia.. dikesmpatan itu aku bli gak keli kat dia buat lauk tghari.. kolam ni abg dian punya.. dia buat bisness ni, supply kat carefor kot, gn kdi2 mkn.. balik aku goreng sama itu keli..

ada gak org x makan keli ni kan? sape x makn agkt tgn? ngehe.. x kish la sape x makan janje sdp.. tp belut kau x makan.. aku rasa cuba pun xnak.. keli ni sdp tau.. bakar ke, buat sambal ke nyam2..
makan aku tau.. tapi siang keli aku suh mak aku.. nak matikan keli ni bak kata ieki la kan buh garam kat keli ni nnt 5 min kemudian dia mati, baru siang..

jadi sesape bmint nk ceburi bidang ni bleh upah abg dian buatkan kolam n benih keli jua disediakan.. korg bleh tggl pesan kt blog diana.. ok?
tata titi tutut





2 comments:

Lovely Emy said...

kte baru tau ieki tu abg kak dian.
hahaha~!!
muka xsama pun..
smlm kte tny kat efi nak confirm kn. hehee..

luvlyziha said...

aah la aimi.. trima la kyataan ieki abg diana.. ieki pun knl efi.