Monday, February 23, 2009

"peragut"

Saje je aku nak tunjuk aku ni penyibuk hik hik hik... td aku g pasar kat slyg ok.. pastu masa aku bru je smpi, nak byar kek yg aku beli ni aku nmpk lampu sren polis ala yg wane biru tu (ada ke wane lain?) Lip Lap Lip Lap tau.. aku dgn busy bidynya g tgk ni.. smpikan balance pun x amik. aku ckp kat makcik.. "makcik hold dulu" cewah.. pastu au g dkt2 ni.. aku tya org2 kat situ rupanya Peragut kne tangkap... fuyoooo org kata kne pukul teruk gilessss darah2 gitu.. aku tgk mcm indon kot. tu la padah..
len kali buat la lagi.. ragut pmpn tu pun aku dgr.. ngehee.. (aku mmg suka dgr..)

ini pic aku amik pki phone camera je.. tu ah bila x bwk kamera ada je cite menarik tertarik.. klu x aki bleh zoom lagi kan? kan? n gegar2 psl aku segan2 nk fokus.. org ramai dol..
sekian utk entry kali ni.. oh2 moral of the storie ek.. plz plz lah dont be peragut!! hwa hwa hwa.. buat kne sepak terajang je.. n kesian pada masang ok.. mcmna klu jd kat family kita? renung2 kan.. selamat beramalll..

No comments: