Sunday, February 8, 2009

"aku x suka"

pada sape2 ye peminat fasha sandha..
sorry to say lah..
aku mmg bebulu gn dia ni..
da la belakon mcm hampeh tegedik2..


mmg kene la melodi ari ni pula kuar
cite yg fasha g thai gn ex husband nora danish..
even gossip pun aku x tkejut la kan
fasha tu mmg ada rupa perampas..


x abis aku meluat lagi ni
aku tgh on9 ni
bleh aku jumpa ni ha gamba fasha?


so korang enjoyyyyyyyyyyyy


(ada ke mcm superimpose? boleh blahh!!!)

6 comments:

~♠»▫n!ewb!e▫«♠~ said...

sokong..sokong...!!!
beti**..gewdiks...
xsuke..xsuke..

hipokrit..!!!
nmpk baik tp cm hampeh..
podah..!!!!

so sory to peminat beti** nie..
bkn sume ske die pn kn..?
so pd yg xske tu sume dew hak tuk bersuara..

Mrs fiNeeTO said...

SOKONG.

MINA SUARA TERKEPIT.

HIPOKRIT PUNYEE FUKIIIIIIIIIIIII DAD!

Mrs fiNeeTO said...

aku rasa jawapan fasha :

saya pergi atas urusan kerja. tak lebih dari tu. wakakaka

lanciaoooooooooooooooooooooo

kydie said...

aku pun benci dowh minah nie...!mcm sial nye perangai...muke baek mulut cm cibaiiiiiiiiiii....!

pendek kt aku benci pompuan2 kt luar sn y sbuk duk nk rmpas laki owg. dh tau laki owg lg nk kebas.. so fuck*** stupid..!

kydie said...

sory la sp2 yg terase ati 2..owg lelaki klu pompuan dh sua dia trime jer.. fuck**g lame!

hahaha

luvlyziha said...

marah btol kadi..