Sunday, February 15, 2009

" Valentine's"

Erk... haiyh.. aku x penah clbrte vlntine.. Sbb? ha x penting pun.. Tp kali ni aku pun heran gak.. asal kali ni aku dpt present? sbb mmg x pnh clbrate pun.. apa yg aku dpat? jeng.. jeng.. jeng.. jeg jeng jeng jeng.!!











ye la hanya sebuah jam tangan kristal.. aku bkn nk cite present.. aku nk ckp (bygkan je la aku tgh ckp gn korg ni) walaupun selama ni aku x penah la ckup dgn apa yg dia bg selama ni.. tapi kali ni ye aku terharu!! hwahwawa mcm nk ngis!!
Sebab :
* dia berusaha cari present ni sorang2.. terharunya..
* errr.. dan berusaha wrap sendiri.. better suh kedai yg balutkan ye lps ni.. walaupun senget benget la kan.. tapi aku tau di usaha!! usaha tgga kejayaan!!
* meluangkan masa utk benda2 remeh mcm ni walaupun selama ni bz yg amat.. nk tgk movie pun dah susah.. nk shopping sama2 lg la haram.. tau bank in je ye.. tp aku suka lg sng keje aku.. jadi diana je la tempat ku bermanja2..
* belikan sumtin yg x perlu ada brand.. ye sy bersyukur!! sbb disitu la keikhlasannya..
* dan ni la 1st time yg dia usaha cari sendiri.. selama ni? ye btol bg duit suh bli sdiri? apa jadahnya?


pada setegh org mmg biasa la kan suma ni.. tp pd aku kali ni aku btol2 terharu.. dan hya aku je tahu..

No comments: