Sunday, February 15, 2009

"memancing udang"

Malam tadi.. aku saje bwk adik2 g mancing udang.. aku x penh pun g mcg udg ni.. dekat je dekat fasa 3 bdr bru sg bulohh.. mmg meriah la kat situ, ramai la juga yg dtg memancing.. dan ramai juga askar kat situ siap bwk bini lg.. pape pun aku enjoy mlm tu syok.. sbb dpt byk udang.. (tp bukan aku yg dpt hua hua hua.. adik aku..) ada pakcik tu mmg murah rezeki dia.. asal letak je pancing x smpi 1 min udng da mkn.. mmg kencang la pakcik tu mlm td..

adik aku ajam, gn muka poyonya..



adik aku ain.. tgh geli nk potong pumpun (cacing laut yg ada kaki) nak buat umpan udang tu..

5 comments:

Nana Chocaholic said...

best ape mncing udang ;)
cacing laut tu name pumpun..cm lipan kan? hahahaha ;)

luvlyziha said...

aah nana.. pnh tgk ke? mcm lipan.. da potong2 pun still hidup x tahan!!!

muhammad shaufiq said...

bestnyer mancing udang...
klo lapar makanan banyak,
mcam2 jenih ade,
cakap jer nak ape,
cacing tanah, cacing kerawit,lipas,lipan,semut,
semue best....haha..

luvlyziha said...

ek eh.. shaufiq ni..
org ka udang ka ko ni..
mau mkn cacing2 ni bagai,,

luvlyziha said...

ek eh.. shaufiq ni..
org ka udang ka ko ni..
mau mkn cacing2 ni bagai,,