Saturday, February 21, 2009

"Ou"

Hari ni hari sabtu hari cuti2 aku gn diana.. ezan pun cuti tp dia celebrate bday bf cayunk dia..bz eh ko ezan? erk.. aku bukan cuti apa, da benti keje kan insiden bangan smalam!! x guna la aku kje tempat yg bg aku tekanan.. baik aku sng lenang g shopping..

Masa nak kuar umah diana nak g Ou.. ada helikpter tumpg lalu ats umah diana... nak juga aku shoot nih..

Hehehe.. beg diana..


ha masa kitog jenjalan jumpa ziqah.. mmbe lama aku.. tp kjp je sembag tukr2 num fon, pic ni Bf ziqah yg amik huhuh.. ziqah x berubah pun mcm dulu gak cuma x pki spek pastu kitorg g MPH.


Kat MPH Section resepi.. Ngeheee best2 buku dan resepi2 suma yummy2 kat situ tp malas masak pun x guna kan..

ni aku shoot dr atas MPH

Lepas g MPH.. kitrg makan kat big apple..


No comments: